(päivitetty 18.10.2023)
Yrityksen tiedot:
Visklig Ab
Y-tunnus: 3136899-1
Rihkamatori 2, 06100 PORVOO
Sähköposti: info@visklig.fi
(Tavoitat meidät parhaiten sähköpostitse.)
Puhelinnumero: 046 800 1331
Tilaaminen verkkokaupassa
Tuotteet tilataan verkkokaupasta lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostokset verkkomaksupalvelussa. Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Lue lisää kohdasta Tietosuojaseloste.
Kun tilaat tuotteita verkkokaupasta sinun tulee lukea ja hyväksyä toimitusehdot.
Visklig Ab pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Paytrail-palvelun avulla voit maksaa tilauksesi Internet-pankkitilillä, maksukortilla (luotto/pankkisiirto), tai laskulla. Seuraavat maksutavat ovat käytettävissä verkkokaupassamme: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard-kortit sekä OP Osta laskulla. OP Osta laskulla-tuoteseloste | OP Osta laskulla-ehdot
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, jos olet sallinut online-maksut MobilePay-sovelluksen asetuksissa. Maksu MobilePayn kautta tapahtuu suoraan MobilePaylle linkitetyltä maksukortilta. Jos maksun suorittaminen linkitetystä kortista epäonnistuu, MobilePaytä ei voi käyttää verkkokaupassa. MobilePay-ehdot.
Toimitamme maailmanlaajuisesti
Tilaukset toimitetaan Postin tarjoamien palveluiden avulla.
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.
Toimitustavat
HUOM! Ei käytössä tällä hetkellä! VISKLIG Keskiviikko Nouto:
Toimitusmaksu: 0,00€
VISKLIG Keskiviikko Nouto on toimitusmenetelmä sinulle, joka haluat noutaa tilauksesi noutopaikastamme. Voit noutaa tilauksesi keskiviikkoisin klo. 18.00-20.00 osoitteesta Rihkamatori 2, 06100 Porvoo (Simolinin taloa vastapäätä). Katso alta askel askeleelta, kuinka toimia:
1. Tilaa tuotteesi.
2. Valitse toimitustavaksi "VISKLIG Keskiviikko Nouto".
3. Sinulle lähetetään sähköpostiviesti, kun tuote on valmis noutoa varten.
4. Lähetä Whatsapp-viesti / tekstiviesti, sekä 15 min. ennen saapumistasi että paikalla ollessasi numeroon 040 374 0263. Tuomme tilauksesi sinulle ulos noutopisteelle mahdollisimman nopeasti.
VISKLIG Keskiviikko Nouto-toimitustavalla ostettujen tuotteiden palautus: Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@visklig.fi ja valitse aika, jolloin haluat palauttaa tuotteen noutopaikkaamme. Palautusajat keskiviikkoisin klo 18.00-20.00. Osoite: Rihkamatori 2, 06100 Porvoo (Simolinin taloa vastapäätä). Kaikki tuotteet on palautettava vahingoittumattomina, käyttämättöminä, kaikki merkinnät ja laput kiinnitettyinä ja alkuperäisessä toimituspakkauksessa. Jos näitä vaatimuksia ei noudateta, emme voi hyväksyä palautusta emmekä myöntää rahojen palautusta.
VISKLIG Express Lähilokero Nouto (S-market Näsi, Porvoo):
Toimitusmaksu: 0,00€.
VISKLIG Express Lähilokero Nouto (S-market Näsi, Porvoo) on toimitusmenetelmä sinulle, joka haluat, että tilauksesi toimitetaan sinulle nopeasti, edullisesti ja vaivattomasti.
Tilaus noudetaan S-market Näsin, yläkerran Postin pakettiautomaatista (Aleksanterinkaari 1, 06100 Porvoo).
Tilauksesi käsitellään ja toimitetaan S-market Näsin Postin pakettiautomaattiin mahdollisesti jo samana päivänä, kuitenkin viimeistään 48 tuntia tilausajankohdasta.
Kun tilaus on noudettavissa, saat tiedon ja "Helposti"-koodin tekstiviestinä, jonka avulla voit noutaa tilauksesi.
Voit tarkistaa S-market Näsin aukioloajat tästä linkistä: S-market Näsi, aukioloajat
Tilaus tulee noutaa kahden (2) päivän sisällä tekstiviestin saapumisesta.
HUOM! Mikäli S-market Näsin pakettiautomaatti on täynnä, niin paketti ohjataan Kauppakeskus Lundin Postin pakettiautomaattiin (Rauhankatu 24, 06100 Porvoo). Saat saapumisilmoituksella tiedon siitä, mistä voit pakettisi noutaa.
Noutamattomista lähetyksistä perimme 15€ käsittelykulun.
HUOM! Ei käytössä tällä hetkellä! VISKLIG Express Lähilokero Nouto (Kauppakeskus Lundi, Porvoo):
Toimitusmaksu: 3,00€. Yli 150€ tilaukset toimituskuluitta.
VISKLIG Express Lähilokero Nouto (Kauppakeskus Lundi, Porvoo) on toimitusmenetelmä sinulle, joka haluat, että tilauksesi toimitetaan sinulle nopeasti, edullisesti ja vaivattomasti.
Tilaus noudetaan Kauppakeskus Lundin, Postin pakettiautomaatista (Rauhankatu 24, 06100 Porvoo).
Tilauksesi käsitellään ja toimitetaan Kauppakeskus Lundin Postin pakettiautomaattiin mahdollisesti jo samana päivänä, kuitenkin viimeistään 48 tuntia tilausajankohdasta.
Kun tilaus on noudettavissa, saat tiedon ja "Helposti"-koodin tekstiviestinä, jonka avulla voit noutaa tilauksesi.
Voit tarkistaa Kauppakeskus Lundin aukioloajat tästä linkistä: Kauppakeskus Lundi, aukioloajat
Tilaus tulee noutaa kahden (2) päivän sisällä tekstiviestin saapumisesta.
HUOM! Mikäli Kauppakeskus Lundin pakettiautomaatti on täynnä, niin paketti ohjataan S-market Näsin Postin pakettiautomaattiin (Aleksanterinkaari 1, 06100 Porvoo). Saat saapumisilmoituksella tiedon siitä, mistä voit pakettisi noutaa.
Noutamattomista lähetyksistä perimme 15€ käsittelykulun.
Posti - Postipaketti: Toimitus valittuun noutopisteeseen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen. Perillä pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä.
Toimitusmaksu: 7,90€. Yli 150€ tilaukset toimituskuluitta.
Posti - Express-paketti: Lähetys toimitetaan asiakkaalle seuraavana työpäivänä klo 8.00-16.00 välisenä aikana. Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan.
Toimitusmaksu: 10,90€.
Posti International - Parcel Connect: Parcel Connect paketilla edullinen ja nopea kuljetus ulkomaille.
Toimitetaan perille vastaanottajalle tai noudettavaksi noutopisteestä kohdemaan totuttuun tapaan.
Toimitusmaksu: alk. 10,90€ (hinta vaihtelee riippuen minne tuote toimitetaan)
HUOM! Posti säilyttää toimitettua pakettia 7 päivää. Noutamatta jääneestä ja meille palautuneesta paketista veloitamme 15€ käsittelykulun.
Toimitusaika varastostamme on yleensä 1-3 työpäivää, mutta se voi vaihdella tuotteesta tai toimitustavasta riippuen.
Toimitusaika ulkomaille on noin 2-14 työpäivää.
HUOM! Visklig Ab ja Posti ei vastaa tullin tai viranomaisten toimenpiteiden lähetyksille aiheuttamista viivästymisistä.
Mahdolliset poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan erikseen verkkokaupan verkkosivustolla. Jos tuote menee tuotantoon tilauksesta, toimitusaika on pidempi. Tuotteen valmistaminen kestää yleensä noin 2 viikkoa. Me Visklig Ab:ssä yritämme tasapainottaa hyvien toimitusaikojen ja tarpeettoman varastoinnin suhdetta.
Tarjoamme ilmaiset palautukset Suomessa. Haluaisimme kuitenkin muistuttaa asiakkaitamme tarkistamaan tuotteiden mitat perusteellisesti ennen tilaamista. Näin vältymme tarpeettomalta, ympäristöä rasittavalta, logistiikalta.
Palautuksista on sovittava aina erikseen VISKLIGin verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa lähettämällä aiheesta sähköpostia osoitteeseen: info@visklig.fi
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. 14 vuorokauden palautusaika lasketaan tilatun tavaran vastaanottamisesta. Sinun on ilmoitettava meille tämän ajan kuluessa päätöksestäsi palauttaa tuote/tuotteet. Kaikki tavarat on palautettava ehjinä ja käyttämättöminä, alkuperäispakkauksissaan, kaikki merkinnät kiinnitettyinä. Jos näitä vaatimuksia ei täytetä, emme voi hyväksyä palautusta ja myöntää rahojen palautusta.
Kun paketti on saapunut varastollemme, tarvitsemme 3-8 työpäivää (enintään 14 työpäivää) palautuksen käsittelyyn.
Kun palautuksesi on käsitelty, suoritamme maksun palautuksen mahdollisimman nopeasti. Maksun palautus kohdistuu samalle maksutavalle, jota olet tilausta maksaessasi käyttänyt. Emme aloita palautusprosessia ennen kuin saamme tuotteen takaisin.
Jos tuote on vaurioitunut tai viallinen, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@visklig.fi tilauksesi numerolla ja ongelman kuvauksella.
Tuotteen vaihtaminen
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote yllä olevien palautusohjeiden mukaisesti. Tee sen jälkeen uusi tilaus haluamallesi tuotteelle ja koolle.
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@visklig.fi
Puhelinnumero: 046 800 1331 (Joskus vastaamme, joskus emme. Yleensä emme. Jos sinulla on kysyttävää, suosittelemme että lähetät kysymyksen yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen.)